Lägg till länk!

Hejsan!

Jag har fått lite frågor om hur man kan länka till min blogg!
Här kommer svaret!

Detta är hjälp för det som har blogg.se de som har webblogg.se och andra kan jag tyvär inte hjälpa!
Man de som har det får gärna skicka in bilder till mig (Skicka dem till [email protected])



1. Klicka på "Skapa"

2. Klicka på "Länk"

3.Skriv adressen till bloggen alltså http://stardollparty.blogg.se

4. Skriv vad ni vill "döpa" den till (Om ni väljer StardollPart så kommer det att stå det på sidan inte adressen kommer synas utan det namnet)

5. Beskriv vad det är för länk (Om man håller musen över så kommer man att se denna text så gör den gärna kort)

6. Och till slut "Lägg till länk"

Sen kommer länken finnas på sidpanelen!
Om du inte vet hur sidpanelen funkar så klicka HÄR!

Kram Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Tess_97

Ok, bra att du förklarar!! :)



(Till tävlingen)

2010-01-06 @ 21:05:06
URL: http://tessiexd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback