Dagen!

Tjena alla bloggläsare!

Jag tänkte skriva lite om vad som händer idag!

I dag är det ju söndag som alla vet, alla vet nog också att de är valdag men vi bryr oss inte! I alla fall inte jag!

På bloggen tänkte jag börja göra väntelistan på klädmakeovers!
Och så tänkte jag göra 5 STYCKEN! videomakeovers!

Vi får se om jag hinner de men jag ska försöka!

Sen vet jag inte rikigt vad som kommer hamna på bloggen!

Men ni glömer väl inte att anmäla er till tävlingarna så ni kan vinna en massa fina suprstarpressenter!!!!!!
Den ena tävlingen hittar ni under kategorin Tävlingar som finns under överigt och den andra hittar ni under Bloggen!

Dagens outfit:

Tröja (ss): 7 SD Stardoll
Kjol (ss): 8 SD Stardoll
Väska (non-ss): 4 SD Mortal Kiss
Skor (Starbazaar):  20 SD Just Cavalli

Ps. Orkade inte ändra sminket och accesoarer men jag lovar att jag gör de i morgon ^^, ♥

Pööss på er alla söta läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback