Älskade läsare ♥

Jag har bestämt mig!
Jag kommer sluta blogga
Jag kommer inte lägga upp något mer på bloggen!
Jag tror inte heller att jag kommer starta upp den igen...

Varför?
Jo, jag går i 8an och det är mkt skolarbete och jag vill ha bra betyga och vill verkligen satsa på skolan.
Därför känner jag att jag inte vill försöra mina bra betyg genom att inte plugga utan att sitta och blogga.
Jag tror inte jag kommer vara aktiv på stardoll heller.
Jag har varit medlem på stardoll i mer än 3 år och jag tycker inte de är lika kul längre!

Jag hoppas ni kommer fortsätta ha kul på stardoll!
Och vill ni läsa en stardoll blogg så kan ni kolla in http://Stardollzerosv.blogg.se

Kram på er älskade läsare ♥
Ett stort tack till er som har följ och stöttat bloggen ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback